Najčešća pitanja

Dostava

Koji načini dostave su dostupni?

Dostava se vrši putem Daily Expressa, cenovnik usluga dostave možete pogledati klikom na link. Paket je moguće preuzeti lično ili na Paketomatima na 60 lokacija u Beogradu, Novom Sadu, Zrenjaninu, Pančevu, Čačku, Kragujevcu i Nišu. Takođe nudimo uslugu dostave Dan za Dan u 25 gradova Srbije.

Koliko je vremena potrebno da paket stigne?

Dostava je moguća: danas za danas, danas za sutra i dostava na paketomatu u roku od 3 dana. Daily Express će Vas putem SMS i Viber poruke obavestiti o statusu Vaše pošiljke, takođe dobijate i unikatni kod za praćenje Vaše pošiljke.

Da li dostavljate pakete van Srbije?

Zbog neisplativih cena dostave uobičajeno ne vršimo dostavu u zemlje inostranstva.

Kako funkcioniše Paketomat?

U roku od 3 radna dana ćete primiti SMS/Viber poruku kada pošiljka bude spremna za preuzimanje. Pošiljku plaćate na benziskoj stanici gotovinom ili platnom karticom i u Paketomat unosite kod koji ste dobili u poruci kako bi preuzeli pošiljku iz Vaše pregrade. Za preuzimanje pošiljke u Paketomatu je rok 2 radna dana. 

Narudžbine i Reklamacije

Kako da naručim proizvod?

Klikom na željeni proizvod potrebno je odabrati željenu veličinu i boju proizvoda. Ukoliko proizvod nema ponuđenih boja/veličina znači da je boja kao sa fotografije a veličina univerzalna. Nakon odabira klikom na “Dodaj u korpu” proizvod ste ubacili u korpu te možete nastaviti kupovinu ili odabrati opciju “Idi na kasu”. Zatim popunite lične i podatke za dostavu i Vaš paket će biti na Vašim vratima za 48h

Da li se moram registrovati za poručivanje proizvoda?

Porudžbinu možete izvršiti kao gost međutim toplo preporučujemo registraciju kako bi ostvarili popuste i sakupljali poene u MKB Premium Klubu korisnika. Za svaki potrošeni dinar na sajtu dobijate poene nazad koje možete iskoristiti za besplatne proizvode, popuste i akcije.

Kako da kontaktiram korisničku podršku?

Korisničku podršku možete kontaktirati putem četa uživo u donjem desnom uglu ili putem e-mail adrese: podrska@brendomania.rs

Kako mogu otkazati ili promeniti porudžbinu?

Za porudžbine izvršene u periodu od 09:00-13:00 rok za otkazivanje ili izmenu porudžbine je 30 minuta iz logističkih razloga.

Za porudžbine nakon 13:00 rok za izmenu ili otkazivanje je 2h.

Otkazivanje odnosno zahtev za izmenu narudžbine se podnosi putem četa uživo ili na mejl adresu podrska@brendomania.rs

Kako mogu pratiti moju pošiljku?

Status pošiljke i naše distribucije možete proveriti putem stranice “Status pošiljke” na našem web sajtu, sve što je potrebno da uradite je da unesete kod porudžbine koji ste dobili u mejl adresi prilikom potvrde. Kod je takođe dostupan i na Vašem profilu u delu “Porudžbine”. Nakon što isporučimo pošiljku kurirskoj službi dalje je možete pratiti na sajtu kurirske službe putem njihovog jedinstvenog identifikacionog koda.

Kako mogu vratiti proizvod?

Pravo na reklamaciju potrošač može iskoristi u roku od 14 dana od dana prijema robe. Zamena robe se odnosi na zamenu veličine ili zamenu modela, u slučaju zamene potrošač šalje robu sa popunjenim obrascem za zamenu. Preuzmite obrazac na ovom linku. U slučaju zamene robu treba vratiti bez oštećenja i tragova korišćenja sa etiketom u suprotnom, nismo u obavezi da obavimo zamenu. Troškove zamene snosi kupac. Artikal za koji se vrši zamena mora imati jednaku ili veću vrednost od artikla koji se menja uz doplatu.